3 Nisan 2009 Cuma

Hizmetçi Fendi

Evin hizmetcisi evin hanımından maaşına zam ister. Evin hanımı sebebini sorar. - 3 sebebim var:.. 1.si ben sizden daha iyi ütü yapıyorum.. Evin hanımı kızarak: - Sana bunu kim söyledi? - Beyiniz. - 2. sebeb ne? - Ben sizden daha iyi yemek pişiriyorum.. Evin hanımı daha da kızarak ;.. - Olamaz senin benden daha iyi pişirdiğini kim söyliyebilir? - Beyiniz, Evin hanımı patlarcasına sorar - 3. sebeb neymiş? - Ben sizden daha iyi sevişiyormuşum, Evin hanımı köpürerek - Bunu da mı kocam söyledi? - Hayır... Bunu bahçıvan söyledi. Ve böylece hizmetçi istediği tüm maaş artışlarını alır.

2 yorum:

www.geccebekcisi.com dedi ki...

ERKEN BOŞALANLARA hem geciktirici HEMDE MUHTEŞEM TAKVİYE
SİPARİŞ TELEFONLARI=0 216 338 29 44
CEP TEL =0 533 341 18 84
KAPIDA ÖDEMELİ FİYATI 4 ADETİ 35 TL
TÜM TÜRKİYE YE SİPARİŞ GÖNDERİLİR... Devamı

WEB SAYFAMIZ = www.geccebekcisi.co m

Sildenafil citrate tablets 100mg. Kullanıldığında hem uyarıcı hem penis kaldırıcı hem de geciktirici olarak etkisini göreceksiniz. 3 soruna da kesin çözüm istiyorsanız 4'lü folyo halinde satışa sunulan Vega 100 Tableti mutlaka deneyin

Adsız dedi ki...

Bloğunuzda aradığımız kaynakları bulduk , teşekkür ederiz.Dell notebook servisi olarak paylaşımlarınızın devamını dileriz.